2016. december 1., csütörtök

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} – BLOGMAS 2016 | Winter must have



Hogy mi is az a {Vigyázz! Kész! Posztolj!}? - Egy magyar blogger-kezdeményezés, amelyet Szilvi talált ki. Kéthetente jelentkezik a magyar bloggerközösség egy része adott témában posztokkal, mindenki a saját szemszögéből megközelítve azt. A csatlakozás módjáról ITT tudtok tájékozódni, az én posztjaimat pedig a menüsorban a VKP-ra kattintva olvashatjátok majd.

A blogmas második bejegyzésében a legszükségesebb téli kiegészítőinkről, vagy must have dolgokról elmélkedünk. A hajtás után elolvashatjátok, én miket tartok a legfontosabbnak.

1. Pléd


Mivel elég fázós vagyok, ezért mindenképpen kell lennie kartávolságon belül egy plédnek. Legyen meleg és puha.

2. Jó könyv

Szeptember óta, amikor is átvettem Annától az e-book olvasóját, csak úgy falom a könyveket. A legjobb, amikor a nappaliban egy plédbe csavarva olvasgatok és teát iszom. Amivel el is érkeztünk a következő ponthoz.

3. Tea

De nem ám akármilyen! Ilyenkor a kedvencem a Teekanne Granny's Finest és a Teekanne Winter Time teái. 

4. Fények

Hogy az a melegfényű ledből vagy a gyertyából jön, mindegy, mert hangulatos. :)

Ha kíváncsi lennél a többiekére:

4 megjegyzés:

  1. Teljesen egyetértek :) Téli alapfelszerelés :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még a cicám odaírtam volna, ha igazi macskaként viselkedne, és odabújna, de nem. :D

      Törlés
  2. Hiányérzetem van: Kávé!!!! :D

    VálaszTörlés