2016. július 6., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} – Summer bucket list



Hogy mi is az a {Vigyázz! Kész! Posztolj!}? - Egy magyar blogger-kezdeményezés, amelyet Szilvi talált ki. Kéthetente jelentkezik a magyar bloggerközösség egy része adott témában posztokkal, mindenki a saját szemszögéből megközelítve azt. A csatlakozás módjáról ITT tudtok tájékozódni, az én posztjaimat pedig a menüsorban a VKP-ra kattintva olvashatjátok majd.

A mai témát Niki, az Emlékbuborék bloggere adta, a Hónap VKP bloggere keretében, ez pedig nem más, mint a nyári bakancslista. Az én idei bakancslistám a hajtás után olvashatjátok.


Az idei az első nyár, amikor dolgozom. Mármint rendesen, teljes munkaidőben normális fizetésért, nem csak holmi diákmunka. És élvezem, mert szeretem a munkám. Ezért nem is olyan hosszú a lista, de eléggé elérhető és valóságos dolgokat tűztem ki magam elé. Lássuk hát!

     1. Részt venni az ide Pride felvonuláson

Ezt akár ki is húzhatom a listámról, mert a múlt hétvégén volt, és ott voltam. Éljen a sokszínűség!

     2. Csajos hétvége a Balaton parton

Anna barátnőmnek egy hónap múlva lesz az esküvője, a lánybúcsúja pedig Siófokon lesz. Ennyit még ő is tud, a részletekkel majd augusztusban jövök!

     3. Lefutni a szigetkört

Ami csak 5 km, a hónap végén pedig a 6 km-t fogom lefutni az Iron Girl-ön. Remélem tényleg futni fogok. :D

Az idei nyárba csak ennyi fér bele, nyaralni majd csak szeptember elején tervezünk menni. Remélem nektek strandolásokkal és kalandokkal megtűzdelt nyaratok lesz!

Nézd meg, mit terveznek a többiek idén nyáron!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése