2016. május 7., szombat

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} – Rémálmot láttam


Hogy mi is az a {Vigyázz! Kész! Posztolj!}? - Egy magyar blogger-kezdeményezés, amelyet Szilvi talált ki. Kéthetente jelentkezik a magyar bloggerközösség egy része adott témában posztokkal, mindenki a saját szemszögéből megközelítve azt. A csatlakozás módjáról ITT tudtok tájékozódni, az én posztjaimat pedig a menüsorban a VKP-ra kattintva olvashatjátok majd.

Ezen a héten Szilvi azt kérte tőlünk, hogy válasszuk ki az 5 kedvenc blogunkat. A tovább után az én listámat olvashatjátok.

5. Cherchez La Femme

Cherchez La Femme

Imádom Panna stílusát, lassan 2 éve követem a blogját, még az MBBK csoporthoz való csatlakozásomkor figyeltem fel rá. Gyönyörű az egész blog külseje, Panna sokat áldozott rá. Néha Chili is feltűnik, szóval a cukiságfaktor is garantált.

4. Urban Eve

Urban Eve

Nincs olyan  nő az országban, aki ne hallott volna Farkas Líviáról. 8 évvel ezelőtt teremtett valami egyedülállót, ami azóta, szinte önálló életet él. Tizenévesektől nyugdíjasokig, rengetegen olvassák őket. Bármilyen témáról nagyszerűen ír. Az egyik kedvenc cikkem tőle aszexuális erőszakról szól, amit IDE kattintva tudtok elolvasni.
Nézzetek be ➡ http://www.urban-eve.hu/

3. Frozen Beauty from far away


Frozen Beauty from far away


Ildi nem olyan rég kezdett el videózni és egyszerűen hihetetlen az a közvetlenség és szókimondás, amit ő képvisel. Nekem ez már nagyon hiányzott a beautyblogger-szférából. Az is az ő blogja mellett szól, hogy végre nincs tele Balea és egyéb lowbudget dolgokkal, hanem él a kanadai lehetőségeivel és jó minőségű termékeket mutat be.


2. Unaloműzés középfokon w/ Ciiska

Unaloműzés középfokon w/ Ciiska

Ciiska gyönyörű manikűröket készít, rengeteg fantáziával. (Bár én is ilyen fantáziadús lennék manikűrök terén. :D) Gyönyörű körömformája van, akár rövid, akár hosszú, és néha úgy érzem, hogy tajta minden körömlakk gyönyörűen mutat.

1. Lakkomlakkom

Lakkomlakkom


A körömlakkfüggőségem 3 évvel ezelőtt kezdődött, amikor swatchokat kerestem kiárusításon lévő Essence lakkokról. Edina blogjára tévedtem, és elámultam, milyen minőségi munka van a blogban. Azóta visszajárok, epedve várom, legközelebb milyen lakkot mutat be nekünk Edina.
Nézzetek be ➡ http://lakkomlakkom.hu/

A többiek ötös listáját is olvassátok el:

2 megjegyzés:

  1. Jaj, de aranyos vagy! ^^ Nagyon szépen köszönöm, hogy megemlítettél és nagyon jól esett, amit írtál. <3<3<3

    VálaszTörlés