2016. április 20., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} – Kedvenc együttesek (esetemben inkább előadók)



Hogy mi is az a {Vigyázz! Kész! Posztolj!}? - Egy magyar blogger-kezdeményezés, amelyet Szilvi talált ki. Kéthetente jelentkezik a magyar bloggerközösség egy része adott témában posztokkal, mindenki a saját szemszögéből megközelítve azt. A csatlakozás módjáról ITT tudtok tájékozódni, az én posztjaimat pedig a menüsorban a VKP-ra kattintva olvashatjátok majd.

Kedvenc együttesek az eheti téma, a hajtás után ízelítőt kaphattok, mit szoktam hallgatni. :)

Yaaaaaay, I'm back! Nos, egy kisebb (hosszabb) kihagyás után újra itt vagyok a VKP-ban. :)

Régen állandóan zenét hallgattam, gimiben szünetekben, hazafelé, tanulás közben, bicajozáshoz. Ma már kevesebbet és másfélét. Az összes videóval is illusztrált zene szerelemzene, imádom mind, és soha nem tudom megunni őket.

1,5 éve tartó szerelem Hozier bemutatkozó albuma, arról pedig a legnagyobb kedvenc a Take Me To Church, amit képes vagyok végtelen ciklusban hallgatni és fahangon kornyikálni mindenki örömére.



Ugye milyen szuper hangja van a srácnak?

Egy másik nagy kedvencem most Sia This Is Acting című albuma, amit Youtube-on végig is tudtok hallgatni, ha IDE kattintotok. Én most egy másik szerzeményét mutatom meg nektek, amivel még gimnazista koromban ismerkedtem meg. Ez pedig a Breathe me.


Nem épp egy hepi szám, de nekem attól még nagy szerelem.

Az utolsó előtti kedvenc, amit megmutatok nektek, egy közös Dáviddal. Maga a szerzemény zseniális, a szöveget is szeretjük, és hát, tényleg. Tökéletes. Emlékszem, 3 éve, mikor az államvizsgára tanultam egyszer késő este, Dávid fülessel hallgatta max hangerőn és énekelte mellé. :D Little Piece Of Heaven, ami az Avenged Sevenfold egyik remekműve.



És hogy egy kicsit hazabeszéljek. Van egy kalocsai srác, aki zseniális zenéket csinál. Teltházas koncerteket ad, jelent meg  lemeze magyarul és angolul is. Pénteken a Barba Negrában lesz koncertje. Kitaláltátok? Nem?! Leanderről beszélek, A kedvenc dalom az ő előadásában, a Szomorú Vasárnap.




Mondhatni eléggé eklektikus válogatás lett. :) Nektek mik a kedvenc zenéitek?

A többiek kedvenceit itt találod:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése