2016. április 10., vasárnap

Már megint egy olyan bejegyzés...?!

Tudom, tudom. Már megint eltűntem. Közel két hónapig lapítottam a fűben. De tudjátok mit? Közbejött az élet. Ahogy emelkedik a hőmérséklet úgy növekedett meg a munka utáni tevékenységeim száma.
Március végén elkezdtem tágítani a komfortzónám, új emberekkel találkozom, szinte minden hétvégén van egy-egy kisebb-nagyobb program.


Április első hétvégéjén közel harmincan gyűltünk össze egy IX. kerületi étteremben, ahol is egy jótékonysági takaróhorgolás résztvevői voltunk. Közel 2000 db (!) 20x20 cm-es horgolt/kötött négyzetből varázsoltunk (és még varázsolunk) takarókat a gyermekklinika kis betegeinek. Csodás élmény volt készülni és új embereket megismerni. Én eddig egy takaróval vagyok kész, ilyen lett:


A tegnapi nap folyamán pedig (április 9-én) a bloggercsoport néhány tagjával ültünk össze. Ezúton is szeretném megköszönni a szervezést Rékának és Suz'n-nek, nagyszerű élmény volt találkozni mindenkivel. Instagramon találtok képeket is, ha az #mbbktali hashtag-re mancsoltok.

Gréta Novák (@greta_novak) által közzétett fénykép,


Dóri (@herdori) által közzétett fénykép,


Veletek mi történt az elmúlt 2 hónapban?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése