2016. február 21., vasárnap

A határidőnaplóm

A nyáron, amíg  volt időm igencsak belemélyedtem a Pinterest bugyraiba, és arra az elhatározásra jutottam, hogy nekem kell egy fasza határidőnapló, de nincs a hazai kínálatban megfelelő. Ami igazán tetszett, az az Erin Condren féle tervező, ám arra még most sem lenne keretem.Úgy döntöttem megcsinálom magamnak.

*A következőkben egy Erin Condren inspirálta naptár látható, amelyeket én készítettem magamnak, kizárólag privát felhasználásra.*

A lapokat A/5-ös méretben nyomtattam és egy sima irodai mappába fűztem le. Az elejét feldíszítettem karácsony táján, mostanában a szarvas a kedvenc motívumom, és az aranyhoz nagyon jól passzolt ez a világos arany dekorgumi, így ezekből alkottam meg a "borítót". A dekorgumit kétoldalú ragasztóval rögzítettem a mappára.
20160221_193503



A havi bontásban amint láthatjátok a sorozataimat írtam be, és más egyéb fontos eseményeket.

20160221_193354
A heti bontásba sok minden belefér: olvasási előrehaladás, háztartási teendők, blogos feladatok, menütervezés,bevásárlólista stb… Az a baj, hogy még így sem használom ki teljesen a rendelkezésre álló helyet, de legalább van hová matricákat ragasztani.

20160221_193408
Készítettem jegyzetek részt is, ami igazából semmi extra. Ami jópofább, az a hátsó részben megbúvó matricatartó pocket valamint a miniiroda. A miniirodán tartom a sticky note-okat, amikre feljegyzem a következő hétre a menütervet amíg nem fixáljuk, a szabadságtervem, bevásárlólistát, takarítólistát és igazából bármilyen listát.
20160221_193440
20160221_193452
Nagyjából sikerült már belakni, ámbár most egy új csábítóm van, a bullett journal, aminek már most látom az előnyeit és a hátrányait, de kreatív naplózásra kiváló.

Nektek milyen a határidőnaplótok?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése