2016. január 27., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} – Top 5 kívánságlistás termék


VKP



Hogy mi is az a {Vigyázz! Kész! Posztolj!}? - Egy magyar blogger-kezdeményezés, amelyet Szilvi talált ki. Kéthetente jelentkezik a magyar bloggerközösség egy része adott témában posztokkal, mindenki a saját szemszögéből megközelítve azt. A csatlakozás módjáról ITT tudtok tájékozódni, az én posztjaimat pedig a menüsorban a VKP-ra kattintva olvashatjátok majd.
Ezen a héten megosztom veletek a a jelenlegi Top 5 kívánságlistás termékem. Tartsatok velem!

Egy ideje elég sok minden szerepel a kívánságlistámon, és mindig jön hozzá valami új…

1. Amazon Kindle Paperwhite

Amióta Budapesten élek és napi 8,5 órában ülök a monitor előtt nem sok kedvem van még otthon is géphez ülni, így olvasok. Jelenleg vagy a telefonomon, vagy papírformátumú könyvet, attól függ, hogy meg tudom-e szerezni. Jelenleg az Elfújta a szél című amerikai klasszikust olvasom, papíralapon, előtte viszont Ken Follett  Évszázad trilógiáját olvastam, telefonon. (Több, mint 3000 oldal lett volna papírformátumban.)
Tehát a terv az, hogy beszerzek egy Paperwhite-ot, amin olvashatom a sok-sok könyvet. És hogy miért a Paperwhite? Mert ha vidékre utazom, az már naplemente után történik, és a Paperwhite-ot már felszerelték világítással, így a sötét buszon is tudok olvasni. 

2. Legalább 800 W teljesítményű konyhai robotgép




Rákaptam a kenyérsütésre (részletek később), és a jelenlegi masinámmal elég nehézkes a dagasztás. Egy nagyobb teljesítményű eszközzel nem csak a kenyérdagasztás lenne könnyebb, hanem például tudnék készíteni magvajakat (a mandulavajat már nagyon megkóstolnám!)

3. DSLR fényképezőgép


Szeretnék végre minőségi képeket készíteni, esetleg videókat, ám ehhez egy j minőségű gép kell. Nincs mese, gyűjteni kell rá!
4. Egy elég nagy, de nem brutálisan nagy női táska


Van egy hátizsákom, ami laptoptáska, ezzel járok munkába. Praktikus, mert belefér a határidőnaplóm, a kajásdobozom meg egy-két egyéb dolog is, de nem túl nőies. Emellett van egy kis kézitáskám, amibe nem fér bele semmi. Egy shopper bag-en gondolkodom, vagy egy cuki hátizsákon, még nem döntöttem el.

5. Kettlebell bérlet
Eldöntöttem, nekem ez kell, ezt szeretném csinálni, egy bizonyos teremben, mert akkor rendszeresen találkozhatnék egy barátnőmmel. Kész slussz, ennyire egyszerű. 

A többiek kivánságlistája:


3 megjegyzés:

  1. Az olvasast megertem. En csak azert nem mertem eddig ebookot venni,mert feltem hogy az is kisuti a szemem mint a gep. De praktikus :)
    A fenykepezo megint csak egy jo dolog- nekem nikonom van es nagyon jo szolgalatot tesz mar evek ota :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem a fény állíthálató az ebookon, mert az akksinak sem tesz jót, ha álla dóan megy. A szememnek meg már tök mindegy. :D
      A fényképezőgépet csak illusztrációnak tettem be, ha vásárlásra kerül a sor, szakértő barátnőmmel egyeztetve fogok választani. :)

      Törlés
    2. Állítható a fénye természetesen, és ne félj Zsófi, nem fogja kisütni a szemed, mivel nagyon kellemes lágy, kissé tompa fényt ad, egyáltalán nem hasonlít a telefon/tablet vagy a monitor fényéhez.
      A DSLR gépen én is sokat nyűglődtem, nagyon Canont akartam, de végül győzött a Nikon, mert sokkal jobb volt minden tekintetben a belépőszintű gépek között.

      Törlés