2016. január 13., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Kamaszkorom kedvenc olvasmányai



Hogy mi is az a {Vigyázz! Kész! Posztolj!}? - Egy magyar blogger-kezdeményezés, amelyet Szilvi talált ki. Kéthetente jelentkezik a magyar bloggerközösség egy része adott témában posztokkal, mindenki a saját szemszögéből megközelítve azt. A csatlakozás módjáról ITT tudtok tájékozódni, az én posztjaimat pedig a menüsorban a VKP-ra kattintva olvashatjátok majd.

Ezen a héten megosztom veletek a kedvenc olvasmányaim kamaszkoromból. Tartsatok velem!

Azt hiszem a beszámolót 12 éves koromnál kezdem, akkor szerettem bele az olvasásba.

Akkoriban egészen jó kötelező olvasmányaim voltak, a Robinson, Kétévi vakáció, Pál utcai fiúk, Egri csillagok. Imádtam őket. Aztán felfedeztem a könyvtárat és faltam a könyveket.

Fiúk kizárva sorozat - majdnem az összes kötetet olvastam. A boszorkányokat már akkor is imádtam!
A neveletlen hercegnő naplója - minden lány hercegnő akar lenni, nem? Jó volt olvasni, hogy egy (képzeletbeli) hercegnőnek ugyanazok a problémái, mint a többi vele egykorú lányoknak
Twilight-saga - én is belecsöppentem, elég hosszú időre. De hát a romantikus lelkem és Edward csillogása... Áh, hagyjuk is. :D

És a legnagyobb kedvenc:
Harry Potter. Boszotkányok, varázslás, románc stb. Imádom, és nem csak kamaszkorom kedvenc olvasmánya, de eddigi életemé is. Én a Potter-tábort erősítem. :D

Nektek mi volt a kedvenc könyvetek tizenévesen?

Olvassátok el többiek bejegyzését is:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése