2015. december 2., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Példakép



Hogy mi is az a {Vigyázz! Kész! Posztolj!}? - Egy magyar blogger-kezdeményezés, amelyet Szilvi talált ki. Kéthetente jelentkezik a magyar bloggerközösség egy része adott témában posztokkal, mindenki a saját szemszögéből megközelítve azt. A csatlakozás módjáról ITT tudtok tájékozódni, az én posztjaimat pedig a menüsorban a VKP-ra kattintva olvashatjátok majd.

A mai alkalommal a példaképeinkről lesz szó. Valahogy Szilvi mindig ráérez, mi legyen a téma, én egy elég friss élményről fogok beszámolni.

Úgy 1,5 éve figyeltem fel rá. A bajai  lányra. 2,5 évvel idősebb nálam. Világszerte elismert úszó, Hosszú Katinka, aki épp ma úszott újabb világcsúcsot. Gratulálok!

A küzdése, a szorgalma és a fegyelmezettsége példaértékű. Alig több, mint 2 hete jelent meg a második könyve, amely ismét nagyszerű olvasmány. Tavaly, mikor decemberben találkoztam vele, hát az hihetetlen élmény volt. Annyira emberi és inspiráló, lány a szomszédból (nálam majdnem szó szerint, hiszen mindössze 40 km-re éltünk egymástól).

Most hétvégén újra találkozhattam vele, hiszen a második könyvét is dedikálta.  Mindenkit mosolyogva fogadott, és szívesen állt fel a képekhez, amit a rajongók, szurkolók kértek. (Látszik, még most is a hatása alatt vagyok a szombati találkozónak és csak össze-vissza habogok...)

Mindenki, aki mélyponton van, szerezze be Katinka könyveit és tuti, mire kiolvassa őket, kimászik a gödör aljáról. Hihetetlen milyen inspiráló a könyv, nekem is segített. A második könyv pedig közelebb hozza, érezhető Katka stílusa rajta. Sokan firtatják, miért kapnak annyi pénzjutalmat a sportolók, illetve mit kezdenek vele. Hát Katinka erről is írt és nekem ez nagyon szimpatikus volt, azt jelenti nem szállt el tőle.

Katinkával és Shane-nel 2015 novemberében
Csak így tovább Katinka!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése