2015. december 16., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Karácsony



Hogy mi is az a {Vigyázz! Kész! Posztolj!}? - Egy magyar blogger-kezdeményezés, amelyet Szilvi talált ki. Kéthetente jelentkezik a magyar bloggerközösség egy része adott témában posztokkal, mindenki a saját szemszögéből megközelítve azt. A csatlakozás módjáról ITT tudtok tájékozódni, az én posztjaimat pedig a menüsorban a VKP-ra kattintva olvashatjátok majd.

A mai egy nagyon különleges kiadás. VKP-sok ajándékozták meg egymást, s most erről olvashatjátok a beszámolókat. :)


Nálunk nagyon érdekes történt a sorsolás, engem ugyanis Dóri, a Peace, love and... blog szerzője ajándékozott meg, én Andinak, azaz Kedves Bloggernek küldtem ajándékot, ő pedig Dórinak.

Lássuk, mit rejtett a csomagom :)


Kaptam egy nagyon cuki képeslapot, ami itt figyel az asztalomnál, egy kedves üzenettel. :) Továbbá csupa olyan dolgot, amire éppen tényleg szükségem volt. Az ajakápolót rögtön használatba vettem, jelentem eddig nagyon jól teljesít! Az arcmaszk tökéletes a fővárosi levegőtől megbolondult arcbőrömnek, már egy használat után is érezhető a változás.

Azt hiszem már említettem, hogy nagyon szeretem a teákat, így ez a Dilmah tea is hamar elfogyott, és most keresem a teljes kiszerelést. :D
A CC krémet még nem volt alkalmam kipróbálni, így csak remélni tudom, hogy a színe megfelelő lesz.

A szarvasok pedig már a nappalit díszítik, igazi cukiságok, imádom őket!


Köszönöm szépen az ajándékokat, mint telitalálat! :)

A  többiek beszámolóját itt találjátok:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése