2015. december 30., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Ilyen volt 2015


Hogy mi is az a {Vigyázz! Kész! Posztolj!}? - Egy magyar blogger-kezdeményezés, amelyet Szilvi talált ki. Kéthetente jelentkezik a magyar bloggerközösség egy része adott témában posztokkal, mindenki a saját szemszögéből megközelítve azt. A csatlakozás módjáról ITT tudtok tájékozódni, az én posztjaimat pedig a menüsorban a VKP-ra kattintva olvashatjátok majd.

Emlékszem ez év januárjában is írtam egy "évértékelő" posztot, hát most ismét eljött az ideje.


Elég sok mindent megosztottam veletek ezen a blogon. Ebben az évben elég sok minden történt velem.
Februárban elkezdtem dolgozni.
Májusban éppen határidőre meglett a diplomamunkám, majd júniusban sikeres államvizsgát tettem. 
Júliusban megvolt a diplomaosztó és hazaköltöztem, voltunk Pride-on majd a hónap végén nyaraltunk egyet Horvátországban.

Ez v olt az év addigi csúcspontja. Ezután jött a mélyrepülés. Legalábbis számomra. Rengeteg álláshirdetést megpályáztam amire nem is reagáltak és megingott a saját magamba vetett hitem. Végül a szerencse rám mosolygott: a barátnőm külföldi tanulmányok miatt beajánlott engem a saját helyére, így október vége óta Budapesten élek és dolgozom.

Ezek voltak igazából az év fontos dolgai.

Szerettem volna lefogyni idén, ami nem igazán sikerült. Konkrétan egy dekát sem fogytam. De majd most! (Hitel holnaptól...)
Igazából érzem, hogy kéne valamit tennem, de sajnos túl kényelmes vagyok hozzá. Viszont Pesten a lakásunkhoz közel 2 edzőterem is van, ahol csoportos órák is vannak, ott szeretnék majd 1-1 próbaórát, meglátom majd, melyik hely jön be jobban.


Nektek hogyan telt 2015?

Nézzétek meg a többiek évértékelőjét is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése