2015. október 7., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Blogvilági barátságok

Hogy mi is az a {Vigyázz! Kész! Posztolj!}? - Egy magyar blogger-kezdeményezés, amelyet Szilvi talált ki. Kéthetente jelentkezik a magyar bloggerközösség egy része adott témában posztokkal, mindenki a saját szemszögéből megközelítve azt. A csatlakozás módjáról ITT tudtok tájékozódni, az én posztjaimat pedig a menüsorban a VKP-ra kattintva olvashatjátok majd. 
Az eheti téma a blogvilági barátságok. Van egy csoport Facebook-on, aminek sok mindent köszönhetek, ott köttettek ilyen barátságaim. Hogy kikkel? Olvass tovább! :)
Már jóég tudja mióta blogolok. 7-8 éve biztosan. Ez idő alatt kialakult egy-egy közösség az adott blogokhoz tartozóan. A kezdetekben kommentek formájában kommunikáltunk, az e-mail ritka volt.
Közel 1,5 éve viszont tagja lettem egy nagyszerű csoportnak Facebook-on, amelyet ITT érhettek el.
Ebben a csoportban "találkoztam" néhány olyan emberrel, akik igazán inspirálóak, és valahogy egyszerűen megértjük egymást. És már alig várom, hogy egy-egy találkozó alkalmával végre személyesen is megismerjük egymást, ne csak a Twitter és Instagram profilunk által legyünk ismerősök.

Jelenleg, akikkel én mindenféleképpen szeretnék összefutni egy kávéra/teára/bambira és blogvilági barátomnak tartok az öt lány..
Ők pedig (sorrend nem számít!) Nati, Panna, Szilvi, Ree és Réka.

Remélem hamarosan sikerül összehoznunk egy jó kis kávézást/teázást/bambizást, mert én már nagyon várom! :)

Olvasd el a többiek posztját is:

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, nagyon jól esik, hogy így gondolod, és kölcsönös a dolog, úgyhogy remélem lesz lehetőségünk találkozni :) Vicces módon nekem is az általad felsoroltak vannak a "listámon", plusz még pár ember :)

    VálaszTörlés
  2. <3 Lassan egy Éve lesz... jó van még egy kis idő Karácsonyig :) :) Hogy "ismerjük" egymást. Nagyon nagyon jól esik, hogy te is így látod!! :) Köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen az említést, az éptöri tanulása közben feldobtad az estémet! :) Én is nagyon örülnék egy kávénak Veletek, remélem, minél előbb sikerül egy ilyen csajos délutánt összehozni :)

    VálaszTörlés