2015. október 2., péntek

IKEA wishlist #1

Ha minden igaz, akkor egy hónapon belül Budapestre költözünk Dáviddal. Ezért is van olyan ritkán poszt a blogon, állásinterjúk, és egyéb tevékenységek veszik el az időt. Mivel eddig csak hírből ismertem az IKEA-t (vidéken ugye nincs, és eddig okom sem volt meglátogatni), úgy érzem most már meg kell ismerkednünk.
Az elmúlt időszakban eluralkodott rajtam a papírmánia, aminek keretében megalkottam a 2016-os naptáram felét (felesleges az egész évet, mert mi van akkor, ha nem jön be a rendszer, illetve a mappába nem fér bele a teljes év), illetve Youtube-on rengeteg planner-es videót megnéztem (mert ezek nem egyszerű naptárak ám!). Tehát következzen a kívánságlistám, aminek nagy része az IKEA papírboltjából került ki. :)

Iratkapcsok

Mindig is szerettem volna valami izgalmas formájú gemkapcsot a naptáramba, de sehol nem láttam, csak külföldi oldalakon, onnan meg  nem szerettem volna rendelni. De az IKEA-ban megtaláltam, amit kerestem.


 Papírok, füzetek, ragasztók

Jegyzetelni, ötleteket feljegyezni, firkafüzetnek... Szépek és inspirálók. :) A színes ragasztószettel pedig egyedivé tehető a karácsonyi ajándékok csomagolása.

Gyertyák és gyertyatartók

Tudom, tudom, mér unalmas a SKURAR család mindenkinek, de szerintem olyan szép. Finom és nőies. Lámpást mindig is szerettem volna, ennyi pénzért pedig ajándék. Karácsonyi hangulat megalapozója. :)


Nektek vannak IKEA-s kedvenceitek? Mik azok?





_____________________________________

    

5 megjegyzés:

  1. A fekete füzet hány lapos?? Én is tervezek 2016-ra valami sajátot gyártani, ebayről már rendeltem néhány cuccot, de a legfontosabb még hiányzik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 120 lapos. Én még nem rendeltem ebayről (nincs miből) de ami késik nem múlik. :D Amúgy ha megnézel pár videót bullet journal jelige alatt, el fogsz veszni, ez a füzet pedig tökéletes rá. :D

      Törlés
    2. Én pont ezt a füzetet használom Bullet Journalnak :D

      Törlés
  2. Óh, nekem az Ikeából csak kedvenceim vannak :D Felsorolni sem tudnám, de nagyon fogok örülni, ha a webshop tényleg megvalósul. *Alex, gyere anyucihoz!*
    Szuper dolgokat válogattál, azok a viharlámpás-szerű gyertyatartók nagyon tetszenek már régóta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyelőre nekem is sok kedvencem van, szóval egy szombati napot fogok rááldozni, mert szeretek mindent megfogdosni és megnézegetni az ilyen boltokban. :D Van egy viharlámpásunk apunál, az rendes olajlámpás, annyira jól néz ki. :D

      Törlés