2015. szeptember 23., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Stresszkezelés

Hogy mi is az a {Vigyázz! Kész! Posztolj!}? - Egy magyar blogger-kezdeményezés, amelyet Szilvi talált ki. Kéthetente jelentkezik a magyar bloggerközösség egy része adott témában posztokkal, mindenki a saját szemszögéből megközelítve azt. A csatlakozás módjáról ITT tudtok tájékozódni, az én posztjaimat pedig a menüsorban a VKP-ra kattintva olvashatjátok majd. 
Az eheti téma a stresszkezelés. Úgy tűnik nincsenek véletlenek, az utóbbi időben eléggé stresszes vagyok/voltam, ami az álláskereséssel együtt jár. A következőkben arról olvashattok, hogy én hogyan kezelem magam és a helyzetet stressz esetén.


1. Sírás

Legtöbbször, mikor a stressz-szintem eléri a kezelhetetlen szintet, elbújok és kisírom magam. Általában azért, mert a dolgok menetét nem tudom befolyásolni - mint például az álláskeresést. Odamegyek, a legjobb formámat adom, és mindent megtettem, amit megtehetek. A többi nem rajtam múlik. Sajnos.

2. Kávé

Általában, ha kisírtam magam, de akkor is, amikor még nem jutottam el arra a szintre, egy jó kávé mindig jólesik. Mostanában egy nagy bögre tejeskávét vagy PSL-t iszom.

3. Evés

Azt hiszem, elmondható rólam, hogy stresszevő vagyok. Ami egy nagyon rossz dolog, mert olyankor nem a legegészségesebb dolgokat. Csoki, csipsz és a többi káros nasi... :(

4. Futás

Van, amikor egy jó kis futás segít kitakarítani a fejemből a rossz dolgokat egy kis időre. Ilyenkor kb. elfutok a probléma elől. Amikor nyár elején az államvizsgára készültem, többször is elmentem futni, és milyen jól esett! Most is el kéne mennem...

5. Rukia

Általában a sírás, kaja+kávé kombó mellé jön még az, hogy odabújok a "kis" szőrmókhoz. Selymes, meleg bunda és halk dorombolás. Ő nem tűri sokáig a bújást, de néha muszáj neki.

5. Agyzsibbasztó sitcom

Van az a pont, amikor csak kibámulok a fejemből és valami idióta sitcomot nézek. 2 évvel ezelőtt a BSc-s államvizsga előtt HIMYM-t néztem, tavaly nyáron pedig Suburgatory-t. Ilyen és ehhez hasonló sorozatok annyira lezsibbasztanak, hogy kicsit megnyugszom.

6. Takarítás

És ha semmi nem segít, nekiállok takarítani. Jó kis zenével, minél hangosabban és lehetőleg ne legyen otthon senki (ez eléggé nehezen kivitelezhető manapság :D)

Ezek lennének tehát az én módszereim stresszkezelésre. Ti mit vettek be ilyenkor?

Olvasd el a többiek posztját is:

2 megjegyzés: