2015. szeptember 3., csütörtök

Lassan itt az ősz...

Ahogy végiggörgetem a social media felületeim, mindenhol azt láttam, hogy "Jaj de jó, itt az ősz!". Nos, igaz, hogy már szeptembert írunk, de még nincs ősz. Az ősz az őszi napéjegyenlőség napján kezdődik, ami minden évben szeptember 23-án van. Tehát el kell szomorítsak mindenkit, még nyár van.

De ha már őszről van szó, megosztom veletek, mit várok a legjobban. :)

Autumn must haves

1. Pumpkin spice latte, azaz a tökös kávé
Igaz, még sosem jártam Sturbucksban, így a tökös kávéjukat sem kóstoltam, mégis ez az egyik kedvencem ősszel.
forrás


2. Sütőtököt enni
Számomra az ősz egyik legjobb dolga a sült tök. Imádom hogy édes, narancssárga és sosem elég belőle! Idén a tökös pitét is ki fogom próbálni, évek óta motoszkál bennem, hogy elkészítsem, de valami miatt sosem sikerült.

forrás
3. Karamellizált almát készíteni
Pinteresten mindig látom a szép kis karamellszószós almákat, mindig összefut a nyál a számban tőle.

forrás
4. Bekuckózni a szobámba egy vastag pulcsival, pléddel egy hatalmas bögre teával és egy jó könyvvel
Nagyon szeretek teázni, a különféle téli, fűszeres teákat kimondottan szeretem. Mostanában újra rákaptam az olvasásra, így adja magát a kuckózás. :)

forrás
5. Finom glöggit főzni és mind meginni!
Rékától tanultam a glöggi receptjét, azóta nálam csakis ez lehet a forralt bor. Gyümölcsös, mazsolás, mandulás és isteni finom. Már most meginnék belőle egy-két bögrével.

forrás
Nektek mik azok a dolgok, amik nélkül az ősz nem ősz?






_____________________________________

7 megjegyzés:

  1. Grrrr. Ezt azért 30 fok feletti hőmérsékletben olvasni szívfájdító... Remélem tudod. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most gondolj bele, 40 fokban írtam ezt a tetőtérben, ahol nincs légmozgás. :D

      Törlés
  2. Grrrr. Ezt azért 30 fok feletti hőmérsékletben olvasni szívfájdító... Remélem tudod. :D

    VálaszTörlés
  3. Nemrég vettem egy narancsos-fahéjas gyertyát, szerintem az nagyon jól jön majd ősszel. :) Meg a sütőtök krèmlevest és a jó kis réteges öltözködèsz is nagyon vàrom! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húú, sütőtök krémlevest tavaly ősszel ettem először terepgyakon, nagyon finom volt! A narancs-fahéj kombó nekem inkább karácsony/tél, akkor imádom. :)

      Törlés
  4. Tényleg egyezik pár dolog a listánkon :D és az utolsó kép is... :D tudsz bevált pumpkin spice latte receptet ajánlani?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt észre sem vettem. :D Hát, nálam a bevált recept, hogy felteszem a kávét, akkor az őrölt kávéhoz adok egy teáskanál tökfűszer-keveréket.
      4 ek. őrölt fahéjat
      4 tk. őrölt szerecsendiót
      3 tk. őrölt gyömbért
      3 tk. őrölt szegfűszeget
      1 tk. őrölt szegfűborsot összekeverek egy kis üvegben és abból. Ha őrölt szegfűborsot nem találsz sehol, akkor a sima szegfűborsot le lehet darálni kávédarálón. :)
      Melegítek 1 dl tejet (minél magasabb zsírszázalékút), és utána tejhabosítóval felhabosítom és beleöntöm a kávét. Lehet cifrázni még tejszínhabbal meg fahéjjal. :D

      Próbáltam úgy is, hogy a lefőtt kávéhoz adom a fűszerkeveréket, de ott úszkált a tetején meg korcogott a fogam alatt, ezért raktam az őrölt kávéhoz. :)

      Törlés