2015. szeptember 28., hétfő

Hurrá hétfő #4

Végre megjött a rendes őszi idő, a csillagászati ősz kezdetére. :D Elővettem a meleg, téli ruháim, átugrottam a sportcipős időszakot és már a téli bakancsom használom. Sok tea fogy napközben és már a forraltboros fűszereket is előkerestem, ami nem csak a borhoz, de a teához is nagyszerűen illik.
Ahogy lentebb látni fogjátok, már megérintett a karácsony szele, de még nem merem belelovallni magam, mert én is túlzásnak érzem, hogy hirtelen ellep mindent a karácsonyi csillogás, amikor pedig ideje lenne, nincs meg a hangulata.
Fogadjátok szeretettel ezt az igazán őszi hétindító válogatást! :)




Outfit
Milyen igaz! :D
Kiegészítő
Gyönyörű, kézzel készült fejék, sárgarézből. Imádom az ilyesmit. Etsy-n megvásárolható!
Smink
A tökéletes őszi smink. Füstös is és sötét is. Love.
Manikűr
Egyre jobban megkedvelem a monokróm manikűröket, a linken további 59 gyönyörű fekete-fehér nailartot találtok. :)
Haj
Másnak is az arcába hull a haja? Szinte biztos vagyok benne. Általában az ilyen frizura segít a helyzeten, de nálam a babahajak mindig rakoncátlanok.
DIY
Már meglegyintett a karácsony szele, Pinteresten is gyűjtögetem a karácsonyi dekorációs ötleteket. :)
Lakásdekor
Puritán egyszerűség, a natúr színek... érzem a tengeri sós levegőt is. A forrásra kattintva további képeket nézhettek a házról.
Étel/recept
Nutellával töltött süti? Jöhet! Nyamm.

Kávé/tea
Tejkaramellás tejeskávé. Omnomnom.
Nektek melyik a kedvencetek?




_____________________________________

    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése