2015. szeptember 21., hétfő

Hurrá hétfő #3

A héten megkaptuk az indián nyarunkat, közel 40 fokkal. Remek idő volt, évek óta nem volt ilyen meleg (sőt, szerintem sosem) a város legnagyobb fesztiváljának idején.
A héten 1,5 napot a fővárosban töltöttem, állásinterjúkra mentem és a fennmaradó időmben a belvárosban nézelődtem. Alig várom, hogy felköltözzünk, rengeteg impulzus ért a rövidke ott-tartózkodásom alatt.

A heti inspirációs bejegyzésben még mindig bemelegítünk az őszre, ami hamarosan csillagászatilag is elkezdődik. Kellemes nézelődést kívánok nektek és sikerekben gazdag hetet!



Outfit
Kockás és fekete, tökéletes.
további csizmás/bakancsos outfitek
Kiegészítő
Mostanában kedvelem ezeket az elegáns darabokat. Nézzétek ez a fülbevaló is milyen szép!
forrás

Smink
Még talán én is el tudom készíteni ezt az egyszerű arany-barna sminket. Tökéletes őszi szemsmink.

Manikűr
A fekete és a fehér "monotóniáját megtöri az arany, igazán elegáns az összhatás.
az forrásom sem találta az eredeti helyét, így én sem tudom hivatkozni. :(

Haj
Az ilyen feltekerem és letűzöm frizurák az én hajammal nem működnek. Jelenleg túl rövid, de ha eléri a megfelelő hosszt, akkor amiatt nem működik, hogy túúúl sok a hajam és a súlya széthúzza. Talán ezzel a módszerrel jó lesz. Talán.

DIY

Egy ideje teljesen beleestem a gyűrűs kalendáriumokba. Nem muszáj filofaxnak lennie, készülhet A/5-ös gyűrűs mappába is, az én naptáram ilyen lesz 2016-ban. :)

Lakásdekor

Az elmúlt napokban/hetekben rengeteg (értsd: több száz) albérlethirdetést néztem át, ízléses és kevésbé ízléses berendezéssel. Volt egy pár lakás, ahová ez a falikép nagyon is illett volna. :)
itt megvásárolható
Étel/recept
Még valamikor júniusban ettem Szegeden életemben először pad thai-t, nem volt rossz, de szerintem nem volt az igazi. Ezt a receptet tuti kipróbálom majd.
recept

Kávé/tea
Amint megtalálom a kardamomomat elkészítem a múlt héten bemutatott kardamomos kávét illetve egy jó kis chai latte-t. (Bár lehet a tejet kihagyom, és anélkül iszom.)
recept


Nektek melyik a kedvencetek?




_____________________________________

    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése