2015. szeptember 14., hétfő

Hurrá hétfő #2

A múlt héten igencsak megéreztem a hideget (a téli bakancsomat kellett elővennem, úgy fázott a lábam), ezért egy kicsit hűvösebb hangulatú a mai hétfő (pedig a héten ismét 30 fok fölé kúszik a hőmérő szála...)









Outfit
Ismét burgundi színre épülő outfit, de ha egyszer olyan gyönyörű! A cipő különösen tetszik, csak épp nem az én lábamnak való. :(
forrás

Kiegészítő
Nem olyan rég bukkantam rá a Dorko-ra, ami egy magyar márka. A táskáikkal nagyon megfogtam imádom a stílusát. Suliba, munkába ideális lehet.
megvásárolható ITT

Smink
Ránézek a képre, és egy "régi klasszikus" jut eszembe: "What does the Fox say?" Cuki, kreatív smink.


Manikűr
A mutatóujjon az a mustársárga gyönyörű, az egyik kedvenc őszi színem. :)
forrás

Haj
A mostani rövid hajammal nem nagyon tudok mit kezdeni, így ez a cuki kis félkonty bármikor jöhet.
forrás

DIY
Eredetileg egy karácsonyi koszorúkat felsorakoztató bejegyzésben láttam ezt a koszorút, de tökéletes őszi kopogtató lehet belőle. Egy hétvégi erdei kirándulás során pedig az alapanyagok is könnyen összeszedhetők. :)
elkészítési útmutató

Lakásdekor
Szeretem áttölteni az alapanyagokat üvegekbe, így az, hogy az üvegekre "tetováljuk" mi van benne, nekem telitalálat. Ötletes és dekoratív is.
forrás és leírás

Étel/recept
Pumpkin spice overnight oatmeal. Jól hangzik, ugye? Alig várom a sütőtökszezont...
recept
Kávé
Ez itt éppen kardamomos kávé. Még sosem kóstoltam, de most már nagyon kíváncsi vagyok rá.
recept

Nektek melyik a kedvencetek?




_____________________________________

    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése