2015. szeptember 7., hétfő

Hurrá hétfő! #1

Mostanában újra elég sokat böngészem a Pinterestet és a tumblr.-t (hello sok szabadidő), így gondoltam megosztom veletek a kedvenceimet, hogy jól induljon a hét. :)
Habár már nagyon várom az őszt (erről ITT írtam), igyekeztem még ebben a kellemes 25 fokban megmaradni, már amikor sikerült, és így összeválogatni a kedvenceket. :) Fogadjátok sok szeretettel!





Outfit
Nagyon szeretem a pirosat és annak minden árnyalatát. A marsalát különösen, már azelőtt is szerettem, hogy kihirdették volna az év színének. A lovaglócsizmák is a kedvenceim, tavaly ősszel találtam egy álomdarabot a Zara-ban, csak a pénztárcám tartalma, vagy annak hiánya miatt nem lett az enyém. :)
forrás

Kiegészítő
Fülbevalók tekintetében a két véglet vagyok: vagy a picinyke beszúrosak a kedvenceim, vagy a nagy statement méretek. Bár a nagyobbakat szeretem magam elkészíteni. Ezt a csipkefülbevalót is elkészíthetitek leírás alapján, amelyet a forrásra kattintva találtok meg. :)
forrás

Smink
Sosem voltam odáig a brutál sminkekért, a tonna alapozóért és a megrajzolt szemöldökért. Ez a smink abszolút nekem való, bár az árnyékolásom közel sem ilyen profi.
forrás

Manikűr
Kedvenceim a sötét színek! Szürke lakkom (még) nincs, viszont ezt az egyszerű körömdíszítést én is előszeretettel alkalmazom.
forrás

Haj
Alig több, mint 2 hónapja vágattam le a hajam, így lassan ezt a frizurát el tudom készíteni én is. Már várom, mert jelenleg a lófarok meg a kibontott haj az opció, máshoz meg túúúúúl sok a hajam. (Elkészítési útmutató a forrás-ra kattintva!)
forrás

DIY
Egyszerű és gyönyörű. Nem mondom, hogy gyorsan fessétek le a könyveitek, de mondjuk fehér vagy barna háztartási csomagolópapírral becsomagoljátok a könyveitek és arra ragasztotok tortacsipkét szintén működik. :) (Részletes leírás a forrás-ra kattintva érhető el!)
forrás

Lakásdekor
Nagy, tágas, légies nappali, kovácsoltvas csillárral és galériával. Számomra maga a luxus.
forrás

Étel/recept
Nyári rakott zöldségek, még elkészíthető. Nyamm. Recept a forrás-ra kattintva elérhető.
forrás

Kávé
Nem is kérdés, a kávénak külön kategóriát kell kapnia. Imádom, hidegen, melegen, ízesítve, sok tejjel, kevés tejjel, habbal, fahéjjal, kakaóval... Ez épp egy mexikói kávé, recept a forrás-ra kattintva elérhető. :)
forrás

Nektek melyik a kedvencetek?




_____________________________________

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése