2015. szeptember 19., szombat

Ajánló: Csipkebogyóolaj

Gondolom sokan mások is harcolnak a pattanásokkal, nem csak én. Habár ritkán jönnek, akkor sajnos óriási méretben. Ez valószínű amiatt van, hogy valami hibádzik az arcápolási rutinomban. Ezért, mikor változtattam (este is kellene valamit használni az arcomra, nem csak reggel, illetve leváltottam az addig használt arckrémem) olyan terméket kerestem, ami egyfajta szérumként használható.
23 (közel 24 sicc!) évesen azért már kell a jövőre is gondolni, ezért eleinte az argánolajat használtam, ám ez csak a kezdetekben volt jó, ezért átpártoltam a csipkebogyóolajra. És milyen jól tettem!

Hazánkban a legegyszerűbben beszerezhető az Aromax csipkebogyóolaja, amelyet megrendelhettek az Aromax oldaláról 1490 HUF-ért, a  Müller drogériákban is elérhető, valamint több kisebb helyi bioboltban is előfordulhatnak, és esetleg patikákban.


A csipkebogyó magjából hidegsajtolással előállított, esszenciális zsírsavakban (omega-3 és omega-6) gazdag, finomítatlan (szűz) olaj intenzív ápolást biztosít a száraz, hámló, repedezett, élettelen bőrnek. Halványítja a szem- és szájkörnyéken megjelenő korai ráncokat. Táplálja a bőrt és védi a környezeti tényezők káros hatásától, visszaállítja a bőr nedvesség-egyensúlyát, tonizáló, bőrnyugtató hatású. Használatával a bőr visszanyeri fényét és egészséges megjelenését. A bőrön jól eloszlik és gyorsan beszívódik.
      Tocopherol/E-vitamin
Blokkolja a lipid peroxidációt, ami a sejtek öregedését segíti elő. Kitűnp antioxidáns. Napfény okozta égésre, aknéra, reumatikus panaszokra és sebgyógyulásra is remek.
      Beta-Sitosterol
Főként zöldségekben és gyümölcsökben lévő bőrkondícionáló anyag, ami erős gyulladásgátló hatású, a bőrben sekenti a keratin képződését.
      Squalene
Teljesen természetes, bőrpuhító összetevő, melyet főként olívaolajból állítanak elő.
      Ascorbyl Palmitate
A C vitamin egyik zsíroldható formájaként potenciális antioxidáns és szabadgyök fogó. Segíti az egészséges hisztamin termelését.
Összetevők: Rosa Canina Fruit Oil, Tocopherol, Beta-Sitosterol, Squalene, Ascorbyl Palmitate
Forrás

A fent leírtakat az olaj mind be is tartja. A bőröm feltöltődött, kisimult és a tapintása is puhább lett.
Én este, fürdés után használom. Az arcomat áttörlöm egy gyógyszertárban kapható szalicilsavas oldattal, ami segít a hámlasztásban valamint a pattanások ellen is kiváló. Segít, hogy az olaj a bőr mélyebb rétegeibe is eljusson. Miután áttöröltem az arcom megmosom és felitatom egy törölközővel a felesleges vizet, de nem törlöm szárazra, hanem nedvesen hagyom. A pipettával 2 cseppet a tenyerembe adagolok az olajból és belemasszírozom az arcbőrömbe, a nyakamba és a mellkasomra is szokott jutni belőle.



Az én darabom már kicsit viseltes, az országon keresztülhurcoltam az elmúlt hónapokban és nyaralásra is jött velem. Akkor azt is megtapasztaltam, hogy az UV károsodott bőrre is kiváló, mint ahogyan a címkéjére is rá van írva.
Egyetlen hibát róhatok csak fel a terméknek, az pedig a pipettája. Így, hogy levegő éri, megtelepdhetnek benne kórokozók, amelyek a bőrre kerülve ki tudja mit okozhatnak, szóval egy pumpás kivitelnek jobban örülnék.

Sokáig kitart, mivel valóban elegendő 2 csepp belőle egy alkalommal, így nagyon gazdaságos is, minden pénzt megér.

Ti mit használtok az esti arcápolási rutinotok során? Kipróbálnátok a csipkebogyóolajat?




_____________________________________

    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése