2015. augusztus 31., hétfő

Őszi gardróbfrissítés

Be kell valljam, én már várom az őszi időjárást. A meleg fűszeres teákat, a házi pupkin spice latte-m és a sötét körömlakkokat. Mivel életszakasz váltásban vagyok (egyetemistából dolgozó nővé válnék, vagy mi a szösz), ezért a ruhatáramra is ráfér egy kis frissítés. A jelenlegi őszi darabjaimat használom egy jó ideje, az egyik mustársárga kötött tunikám lassan 4 éves. Tehát körülnéztem az egyik kedvenc márkám, az F&F kínálatában, és most megmutatom a kedvenc darabjaim.


Ruhadarabok



Szeretem a csinos ruhákat, de eddig mindig a kényelem győzött, farmer, valamelyik felsőm és a bakancsom. Egy ilyen ruhával a szekrényemben valószínű többször lemondanék erről a szerelésről.



Fehér blúzból sosem lehet elég a szekrényben. Egy fekete farmerral és az oxford cipőmmel tökéletes irodai szettet alkotnának.



Imádom a kockás/favágó ingeket. Ezt a darabot is tökéletesen be tudnám illeszteni a ruhatáramba, egy lazább pénteki napot igencsak feldobna. :)


5490 HUF                   3490 HUF                   5900 HUF

Fekete nadrágból sosem elég, ezeket pedig megbolondítja az arany cipzár. :) A középső pedig egy leggings, amit szigorúan olyan felsőkhöz lehet felvenni, ami eltakarja az ember fenekét! De inkább ruhák alá ajánlom.

Lábbeli, kiegészítő

6500 HUF                                 5290 HUF                                 5290 HUF

A fekete bakancsom mellé elfér ez a szép, barna bokacsizma a lazább, rohangálós napokra. A nude és a bordó cipők pedig instant szerelmek, gyönyörűek, nőiesek, ősziesek, kombinálhatók. Kár, hogy nekem kell rá egy keresztpánt, különben elhagyom az ilyen körömcipőket, mint Hamupipőke az üvegtopánját.

6700 HUF                                              4090 HUF

Az idei év színe, a marsala nagyon közel áll hozzám, mint látjátok, nem csak cipőben, de táskában is gyönyörű. (Van méregzöld színben is, de a jelenleg használt táskám pont ilyen színű.) Akik pedig ismernek, tudják, hogy sálból sosem elég, ilyen kockás darabom pedig még nincs. :)

Ti szerettek az F&F-nél vásárolni? Van valamilyen ruhadarab, amit terveztek beszerezni?

2 megjegyzés:

  1. Az F&F-ben nagyon jó alapdarabokat lehet venni, nekem is van onnan pár felsőm és egy nagyon édes pasztell táskám. Én most egy bő szabású szürke ruhára vadászok, de egy új táska és pár pulcsi is jól jönne. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mindig csorgatom a nyálam az új kollekciókra, de amikor felpróbálom, akkor valami nem jó. (Lehet épp nem barátkoztam meg akkor még a súlyommal...:Ö Viszont a fenti darabok mind olyanok, hogy már van hasonlóm - fehér-kék kockás ingem, a kedvenc fekete nadrágom, egy piros elegáns ruha és két fehér blúzom is tőlük van.
      Nagyon jók ár-érték arányban! :)

      Remélem megtalálod te is a szerelemdarabokat. :)

      Törlés