2015. július 12., vasárnap

Életem legnagyobb bulija

A július hónap a pihenésé, aktívan és kevésbé aktívan, bulizva és punnyadva. Ebbe a profilba beleesik az, hogy elfogadó, támogató emberként részt vegyek a Budapest Pride-on.

Most megkérném azokat, akik nem szeretik a meleg-témát, azok ne olvassák el a bejegyzést.


Így történt, hogy 2015. július 11-én részt vettünk a 20. Budapest Pride felvonuláson és az azt követő Rainbow Party-n.
Sosem volt problémám a melegekkel, leszbikusokkal, transzneműekkel. Ezért is sajnáltam tavaly, hogy nem voltam a felvonuláson, és ezért döntöttem úgy, hogy idén ott leszek. Mert nem csak a melegekről szól ez, hanem a kisebbségekről is, én pedig a cigány kisebbséget kutatom/kutattam.
Szóval felvonultunk. Sok ember, tök átlagos kinézettel, mint Te vagy én. Csak épp melegek, leszbikusok, biszexuálisak vagy épp transzneműek. Félreértés ne essék, heteroszexuális vagyok, Dáviddal voltam a felvonuláson, amit nagyon élveztünk. Hatalmas buli volt az egész, 5 kamionnal, jó zenével, toleráns emberekkel. Az idő kellemes volt, a sör jól fogyott és sok volt a rendőr. :D A főváros legszebb részén vonultunk, a Lánchídról gyönyörű volt a kilátás. Az egész 1,5 óráig tartott, pont optimális volt a séta hossza.
A felvonulás után a Dürer Kertben volt Rainbow Party, rengeteg emberrel és jó zenével. Sok meleg párt láthattunk felszabadultan, ez volt a cél. Igaz, férfi párok sokkal nagyobb arányban voltak jelen, mint a női párok.

Összességében ez volt életem legjobb bulija, nagyon élveztem, jövök jövőre is! :D
olyan meleg volt, hogy muszáj volt egy kis hideg sört inni :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése