2015. január 16., péntek

Wishlist - edzőcuccok

Tegnap voltam a Tesco-ban és körülnéztem az F&F-nél, sportruházat terén. Ha szép edzőrucim van, sokkal nagyobb kedvvel kezdem el a napi mozgás adagom, így most megmutatom, mik az aktuális kedvenceim.

Lila is, szürke is van benne, nekem találták ki. És még utcai viseletként is megállja a helyét. LINK
Tök jó színe van, kettő egy csomagban és az anyaga is jó.. LINK
Egyszerű de nagyszerű sportmelltartó, láttam szép lazacszínűt is, amint lesz lehetőségem rá, szerintem beszerzem. LINK
Valamiért ezek a rövidebb szárú nadrágok jobban tetszenek mozgáshoz, pilateshez, jógához pedig tökéletesnek tűnik. LINK

Cipőt azért nem mutatok, mert nyáron kaptam anyukámtól egy futócipőt, amit imádok, és a színe is nagyon tetszik. Amint jobbra fordul az idő és az állóképességem is megfelelő, elkezdek futni.

2 megjegyzés:

  1. Uhhh de jó cuccok! A fekete-pink(?) felső nagyon bejön! Bár én kábé 2 hónapja "bevásároltam" a H&M-ben gatyát, felsőt, szóval most egy cipőre gyúrok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A trikóra gondolsz? :D Van még egy pakk, de az furi állatmintás, azokat nem szeretem. :D Csak lenne meg rá a keret, hogy ezt mind megvegyem. :D
      Cipőt mi a Lidl-ben vettünk. nyáron tele volt mindenféle sportfelszereléssel, ha szerencséd lesz, akkor akár még most is elcsíphetsz olyan cipőt, én még most is láttam belőle. :D

      Törlés