2015. január 7., szerda

Inspiráció, nasi, miegymás...

Nati írt hétfőn egy nagyon jó bejegyzést a restartról. Nagyon jól jön ez így télen, de én a vizsgáim miatt most egyben nem tudom lenyomni ezért szétszedtem 3 napra. Hétfőn áztam 40 percet egy kád meleg vízben, a napi pilates után, tegnap királylánykodtam: megmostam a hajam és kifestettem a körmöm, ma pedig minden felesleges sz@rt elrakok az asztalomról, hogy elférjek rajta tanulni és megalkottam az inspirációs "táblámat", ami egy háttérkép pinterestről szedett képekből összedobálva, illetve néhány szöveges rész, amiket szeretnék elérni, illetve egy ígéret, ami a legmotiválóbb (főleg most, hogy a napokban két barátnőmet is eljegyezték). :D
Amint látható a jobb alsó sarokban, a cél az, hogy le tudjak futni egy híd-kört, elég nagy kihívásnak érzem. :)

Nagyon szeretek nassolni, főleg tanulás közben. Tegnap rengeteg energiát vittem be, mert hipp-hopp eltüntettem 15 dkg diákcsemegét, tele mandulával és mazsolával. (Nyamiiii.) Ezért a inkább egy sós turmixot fogok meginni, aminek a receptjét egy Kiskegyed újságban találtam.
A recept:
25 dkg uborkát hámozz meg, felszelt szárzellerrel, 1,5 dl paradicsomlével és fél teáskanál olívaolajjal turmixold össze. Fogyasztás előtt szórd meg egy kis csilipehellyel.

Szárzellert nem kaptam, de raktam bele egy jó nagy fokhagymát és egy kis kakukkfüvet, fincsi lett. :)

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm az említést! :))) Egyébként tetszik a motivációs táblád! :))) Hajrááááá! 2015 a miénk ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! ;) Remélem hamarosan tényleg rendesen tudok majd mozogni, jelenleg két végén égetem a gyertyát és kezdek kimerülni.
      2015 a miénk, és egy csomó jó dolog történik majd velünk! :D

      Törlés