2015. január 4., vasárnap

Heti mozgásterv

Augusztusban és szeptemberben volt lehetőségem kipróbálni a pilatest, ami nagyon megtetszett. Átmozgatott és megnyújtott, illetve javította az állóképességemet is. Ehhez tervezek visszatérni januártól, illetve terveim szerint elkezdek futni is. Alább egy "órarendet láthattok, hogyan tervezem a mozgást, aztán majd később beszámolok arról, hogy mennyire sikerült betartani. :)



A hétfői és szerdai pilates viszonylag fix, mert terembe fogok járni, a többi felcserélhető, -a hétvégére azért tettem otthoni tornát, mert, ha hazamegyek, akkor az könnyebben kivitelezhető számomra, mint elmenni futni.

Illetve a Blogilates 4 hetes programját is tervezem teljesíteni, ezt a napi mozgásadag mellé tervezem. (Köszi Réka! ;))

A holnapi pilates tuti elmarad, mert kb. egész nap utazunk (vissza Szegedre). A blogilates programjának első napját viszont szeretném teljesíteni, ha nem érünk Szegedre túl későn.

5 megjegyzés:

  1. Oh. akkor tutira nem járunk együtt pilatesre. :( azok a tanítós napok nálam. de hajrágajrá! ;) ez a blogpilates viszont tetszik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedden is van, csak a h-k vagy a k-sz elosztást furinak éreztem volna. De lehet összefutunk, mert úgy jön ki. :D

      Törlés
    2. Na, jó tudni! Nem néztem még az óráikat. :D Meg gondoltam Lívit megkérdem majd, ő úgyis mindig képben van vele.

      Törlés
  2. Juhuu örülök hogy tudtalak inspiralni!! :) én is beterveztem a beginners 2.0-át,de elelőtte még lenyomom az abs challenget tekintve hogy a karácsony megviselte a pocakom

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azt nem is néztem, és sajnos nem is hiszem, hogy segít a zsír eltüntetésében. Szóval majd ha kockákat szeretnék, akkor ránézek. :)

      Törlés