2015. január 21., szerda

Bukás és újrakezdés

A blogilates programot már egy ideje nem folytattam, az utolsó vizsgám után a pihenésé volt a főszerep, plusz a hétvégén is otthon voltam, így elmerültem a finom falatokban. De a kisördög ott ült a vállamon, és azt suttogta, nem hagyhatom abba, így kerestem mást, amit csinálhatok nap mint nap. Így kötöttem ki a 30 days of yoga programnál, amit ma kezdtem el, és nagyon jó hatással volt már az első alkalom a közérzetemre, éreztem, hogy sikerült megnyugodnom és ellazulnom. És ami a számomra a legjobb volt, hogy olyan izmaimat éreztem meg közben, amiről nem is tudtam. :D


4 megjegyzés:

  1. Én is belefáradtam mostanában a Blogilatesbe :( Akármennyire aranyos a lány, néha nekem túl sok.
    A jógát már régóta kerülgetem, de nem mertem még belekezdeni, szerintem jelölöm a videót megnézendőnek, és amint időm engedi, kipróbálom!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, én is így jártam, már túl sok volt. Februártól már úszni járok majd, és a TRX-et szeretném kipróbálni, szóval addig kell kibírni valahogy itthon. :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Napfény. :D A Városiból hazajutni egy élet nekem, meg napközben mennék, nem este. :D

      Törlés