2015. január 13., kedd

Bébiétel - diéta?

A diéták kritikus pontja mindig az édesség. Nagyon jól lehet pótolni különféle gyümölcsökkel, kevés aszalvánnyal. Én nagyon szeretem a zabkását is, kifejezetten laktató, hosszú felszívódású szénhidrát. De sajnos a tejet nem bírja a szervezetem, víízel nem finom, a mandulatejet meg nem erre használnám fel. Így jutottam el a bébiételekhez. Anno a Diványon is volt egy cikk a bébiétel-diétáról, amiről tudtam, hogy úgy, abban a formában kivitelezhetetlen. De az alapötlet nem rossz, hiszen elég kevés kalóriát tartalmaz (nem, még mindig nem számolom a bevitt kalóriákat), és ha jól választunk ízletes is lehet.



Én három gyümölcsöset választottam, mert mint írtam édességként funkcionálnak nálam. Elsőként a babylove bio gabonapehely-alma desszertjét próbáltam ki. Egy bögrét félig töltöttem müzlivel és erre borítottam rá az üveg tartalmának felét. Adtam hozzá egy kis mandulatejet, hogy szépen el lehessen keverni. Kaptam egy nagyon finom és gyors reggelit.

babylove bio gyümölcsjoghurtos desszert 7 hónapos kortól - Vasárnap este a blogilates 4. napi programja után (a fejenállást nem csináltam meg, egyrészt, mert rühellem, másrészt mert ebben a lakásban lehetetlen kivitelezni) nyomtam be, de előtte még megettem 2,5 dl alma-narancs-répa pépet (botmixerrel rámentem, és leszűrtem, így lett 2,5 dl pépem és 2,5 dl ivólevem, amit az ebédez ittam meg). Inkább az almát éreztem, és sajnos többet vártam tőle, ilyet nem valószínű, hogy még egyszer veszek.


babylove bio őszibarack-maracuja bébidesszert 4 hónapos kortól - Ebben van banán is. Az íze erősen hasonlít az elsőhöz, mert elég sok alma van benne... Egynek nem volt rossz, este 11-kor tanulás mellé nem volt rossz, csoki helyett meg főleg.









Összességében annyira nem bántam meg, hogy megvettem ezt a 3 üveg babakaját, üvegje 299 Ft volt, de legközelebb inkább gyümölcsöket veszek ennyi pénzért, és leturmixolom itthon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése