2015. január 1., csütörtök

2014 néhány számomra fontos pillanata

február: 1 éve együtt élünk Dáviddal.
április: a húsvétot Dávidéknál töltöttem, nagy családi kirándulás a Béke Sztúpához és a Tátika várba.

május: terepgyakorlat keretében eljutottam Belgrádba, Aradra és Temesvárra.

június: tagja lettem a Magyar Bloggerek és Blogkedvelők Közösségének, ami egy nagyon jó közösség <3

július: 2 hetet Dávidéknál töltöttünk, Révfülöpön rákvörösre égtünk
augusztus: belelendültem az Ecofair(y)-n a posztolásba, aminek meglett a gyümölcse
október: megjött hozzánk Rukia, aki az év egyik legnagyobb ajándéka volt <3

november: betöltöttem a 23-at, és képzeljétek, semmi sem változott. :D

december: egy hatalmas élményben volt részem: Szegeden egy dedikálás keretében találkoztam Hosszú Katinkával, aki nagyon inspiráló, illetve a könyve is, ha tehetitek szerezzétek be! J


Arra jutottam, hogy blog formájában fogom vezetni az új évi fogadalmam. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése