2014. december 31., szerda

Minden kezdet nehéz...

Nehezen veszem rá magam a mozgásra. Pedig nagyon jól tud esni. Az elmúlt 5 évben 12 kg-t híztam, és nem tettem ellene semmit. Vagyis, de, most augusztus-szeptemberben vettem egy 10 alkalmas bérletet egy stúdióba, ahová pilatesre jártam. Imádtam, de a következő bérletet már nem tudtam megvenni, másra kellett a pénz, illetve az iskolai dolgaim is felszaporodtak.
De ennek nem kellett volna mentségnek lenni, otthon is lehet mozogni. De én jól elvoltam, ettem a nasikákat és közben sorozatot néztem. Az új évvel számomra most új kezdet is jön. Szeretnék viszafogyni 50 kg-ra, szeretném, ha lapos lenne a hasam és eltűnne a tokám. Szeretném ha jobb lenne az állóképességem, és le tudnék futni mondjuk 10 km-t egy év múlva.
A futáshoz a cipő, nadrág megvan, a tornához a pénz meg lesz, aztán, hogy kiegészül-e úszással, meglátjuk, bár nagyon remélem, hogy igen, mert nagyon szeretek úszni.

Kalóriákat nem fogok számolni, bár igyekszem majd odafigyelni az adagokra, illetve arra, hogy ne egyem túl magam. Sokkal több zöldséget és gyümölcsöt szeretnék majd fogyasztani, és kevesebb húst, mert rengeteg húst fogyasztok. Lehet, néha megosztok itt egy-egy receptet, amit kipróbáltam és nagyon bejött, de a másik blogon (KATT) lesz heti egy recept, Húshagyó kedd néven, érdemes lesz benézni.

Remélem kitartó leszek, tartsatok velem! :)

2 megjegyzés:

  1. Még egy blog, amin olvashatlak! :D
    Nagyon furcsa, hogy most egy csomóan nekikezdünk a mozgásnak, tudatosan. Jó, mondjuk én ezután sem leszek sokkal tudatosabb, mint ezelőtt, csak talán visszaszokom a napi edzés betartására. A Húshagyó keddeket már nagyon várom!
    Apropó személyes tapasztalat: én is pontosan így voltam: tespedtem, nasiztam, sorozatoztam és közben elmaradt az addig is minimális mozgás. Aztán egyik reggel ráálltam a mérlegre és... Nem ecsetelném :D Ezután jött a tagadás, "elfogadom magam"-időszak. Aztán ténylegesen elkezdtem magammal foglalkozni. Jó olvasni, hogy nem csak én jártam végig ezeket a lépcsőfokokat (köztük különböző kifogásokat keresve).
    Nem mellesleg szeretném jelezni, hogy közel sem vagy dagi! Csak nem vagy fit :) (magamat is ezzel nyugtattam, nyugtatom :D)
    PS: a tokaeltűntetés nálam nagy motiváció volt :D

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, ezt nem tudom beilleszteni az Ecofair(y) profiljába. :D A súlyomat egyébként kb. 1,5-2 éve tartom, valóban nem vagyok dagi, de a 6 évvel ezelőtti 48 kilómhoz képest (akkor nagyon gizda voltam :D) érzem, hogy sok. Mérlegem szerencsére nincs az albérletben, majd magamon meg a ruháimon érzem, hogy fogyok, ami remélem, hogy viszonylag hamar elkezdődik. :D

    VálaszTörlés